05.08.2009 Прес-реліз. ЄВРО 2012 БЕЗ ПЕРШОГО МІСЦЯ ПО ДИТЯЧОМУ АЛКОГОЛІЗМУ!!!Прес-реліз (україномовна версія)
ЄВРО 2012 БЕЗ ПЕРШОГО МІСЦЯ ПО ДИТЯЧОМУ АЛКОГОЛІЗМУ!!!
Всеукраїнська громадська організація «Телеглядацька асоціація батьків України» сьогодні звернулась до виробника пива, торгівельної марки «Оболонь», з вимогою терміново відкликати з ефіру українських телеканалів рекламні ролики пива, у яких, на думку громадськості, міститься неправдива та суспільно небезпечна інформація.
З огляду на те, що за даними Всесвітньої організації здоров’я Україна у 2008 році посіла перше місце в Європі за рівнем дитячого алкоголізму, батьки вважають крайньою соціальною безвідповідальністю твердження, яке міститься у телевізійних роликах ТМ «Оболонь», а саме: «Футбол без пива не футбол»! Адже воно не підтверджується ані офіційними науковими дослідженнями, ані правилами футбольної гри. Крім цього твердження виробників пива підриває авторитет викладачів та батьків, що прагнуть у процесі виховання розмежовувати алкоголь та великий спорт, котрим є футбол, а також створює умови, за яких діти із ще не сформованим світоглядом сприймають рекламну фантазію дорослих пивоварів, як істину.
Разом з тим організація спрямувала відеозаписи рекламних роликів ТМ «Оболонь» до державних контролюючих органів та голови Федерації футболу України з проханням надати роз’яснення телеглядачам, чи дійсно з огляду на нормативні документи FIFA, UEFA та ФФУ «футбол без пива не футбол».
P.S. Юридична довідка.
Закон України «Про рекламу»
Стаття 7 Принципи реклами
1. Основними принципами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди.
2. Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.
3. Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.
4. Реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди.
З повагою, прес-служба
Всеукраїнської громадської організації
«Телеглядацька асоціація батьків України»
Пресс-релиз (русскоязычная версия)
ЕВРО 2012 БЕЗ ПЕРВОГО МЕСТА ПО ДЕТСКОМУ АЛКОГОЛИЗМУ!!!
Всеукраинская общественная организация «Телезрительская ассоциация родителей Украины» сегодня обратилась к производителю пива, торговой марке «Оболонь», с требованием немедленно отозвать с эфира украинских телеканалов рекламные ролики пива, в которых, по мнению общественности содержится неправдивая и общественно опасная информация.
Исходя из того, что по данным Всемирной организации здравоохранения Украина в 2008 году заняла первое место в Европе по уровню детского алкоголизма, родители считают крайней социальной безответственностью утверждение, которое содержится в рекламных роликах ТМ «Оболонь», а именно: «Футбол без пива не футбол»! Тем более, что оно не подтверждено ни официальными научными исследованиями, ни правилами футбольной игры. Кроме того, утверждение производителей пива подрывает авторитет преподавателей и родителей, которые стремятся в процессе воспитания разграничивать алкоголь и большой спорт, которым является футбол, а также создаёт условия, при которых дети с ещё не сформировавшимися мировоззрениями воспринимают рекламную фантазию пивоваров, как истину.
Вместе с этим организация направила видеозаписи рекламных роликов ТМ «Оболонь» государственным контролирующим органам и главе Федерации футбола Украины с просьбой дать разъяснение телезрителям действительно ли, исходя из нормативных документов FIFA, UEFA и ФФУ, «футбол без пива не футбол».
P.S. Юридическая справка
Закон Украины «О рекламе»
Статья 7 Принципы рекламы
1. Основными принципами рекламы являются: законность, точность, достоверность, использование форм и средств, которые не причиняют потребителю рекламы вред.
2. Реклама не должна подрывать доверия общества к рекламе, и должна соответствовать принципам добросовестной конкуренции.
3. Реклама не должна содержать информацию или изображения, которые нарушают этические, гуманистические, нравственные нормы, пренебрегают правилами пристойности.
4. Реклама должна учитывать особую чувствительность детей и не причинять им вред.
С уважением, пресс-служба
Всеукраинской общественной организации
«Телезрительская ассоциация родителей Украины»
Телеглядацька асоціація батьків України
|